Kapverdské ostrovy

Hotel Royal Decameron na ostrově Boa Vista připomíná malou vesničku postavenou na úpatí kopce, který se svažuje na bílou pláž Atlantského oceánu. Díky tomu mají pokoje a apartmány s orientací k oceánu opravdu krásný výhled. Centrum hotelu tvoří komplex složený z recepce, terasy a restaurace v prvním patře, přízemí pak dominuje velký bazén s jakuzi, altán pro hudební produkce a koncerty, několik malých obchůdků, bar, kosmetický a masážní salon, hotelová diskotéka, malá posilovna a dětský klub. Směrem dolů je další restaurace, ve které můžete vychutnávat romantické obědy s výhledem na pláž a plážový bar. V hotelu operuje několik skupin animátorů - francouzská, italská a kapverdská. Hotel má vlastní amfiteátr, kde se každý den konají živá vystoupení a kromě toho se několikrát do týdne konají živé produkce také u centrálního bazénu. Animátoři se věnují hostům po celý den a organizují pro ně spoustu her, tanečních lekcí nebo například cvičení na souši i ve vodě. Tady se určitě nudit nebudete :-) Čtyřhvězdičkový hotel Royal Decameron poskytuje pouze servis all inclusive, do kterého patří i neznačkové alkoholické nápoje. Pokoje a apartmány jsou klimatizované. 15 standardních pokojů má výhled do zahrady, 5 na oceán a maximální obsaditelnost jsou 2 dospělí + 2 děti do 12 let. Apartmány Junior Suite mají malou kuchyňku, kterou ale díky servisu all inclusive nebudete potřebovat. Z celkem deseti apartmánů je polovina s výhledem na oceán polovina s orientací do zahrad a maximální obsaditelnost jsou 4 dospělí.

Servis pouze All Inclusive, několik restaurací, strava formou bufetu, úroveň vynikající.

Bílá písčitá pláž, čistý azurový oceán.

Profesionální přístup, přátelské chování.